De Geschillencommissie Stichting Audicienregister (StAr) behandelt klachten over audiciens. U kunt een klacht indienen als u een conflict heeft met één van de bij Stichting Audicienregister aangesloten audiciens, bijvoorbeeld over de bejegening door de audicien. U kunt een klacht indienen als u gebruik maakt van de diensten van de audicien of als vertegenwoordiger of gemachtigde van degene die gebruik maakt van de diensten van de audicien.


Over de commissie

De Geschillencommissie is een onafhankelijke commissie en wordt ondersteund door een onafhankelijk secretariaat. Hier vindt u tevens het reglement.

Lees meer

Procedure

De Geschillencommissie stelt naar aanleiding van de door u ingediende klacht een onderzoek in en geeft na het onderzoek een oordeel over uw klacht aan de directie van de betreffende dienstverlener.

Lees meer

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen rondom het indienen en de behandeling van klachten. Zoek hier het antwoord op uw vraag voordat u contact met ons opneemt.

Lees meer